ingen zumba

Nej det blev ingen zumba igår..Jag slutade vid 15.30 och zumban skulle börja 17.. så jag stannade och väntade duktigt (eller jag sprang till h&m och köpte mig två kjolar och ett linne..hrm.. hihi.. ännu ett linne...jaajaa). Mötte upp Jenny som också skulle zuumba med mig, hon har åkt hemifrån in till jobbet bara för detta.. och vi sätter oss och väntar ett litet gäng på totalt 5 pers.. och klockan blir 17.05.. och klockan blir 17.10... och den blir 17.15.. och ja vi började ganska tidigt känna på oss att här blir inga muskler gjorda..
Vi kom in i lokalen iaf så vi satte igång youtube och försökte hitta något eget zumba pass vi kunde roa oss med. Efter lite flummiga steg hit och dit och massa skratt så bestämde jag och jenny att vi skulle ut och springa istället. så det bidde iaf en lite joggingrunda :)

Sen blev det taco-kväll med hjärtat sen somnade jag i soffan, var tröttare än tröttast!

Idag är statusen sol inne sol i sinne sol öööverallt! :D Tjihuu för sommaren! Har kjol och linne på mig! två tummar upp!


<3

snart ses vi snutt!

Annelie

Men så hejdlöst god ceasarsalladen såg ut! Jaa, jag inte annat än att hålla med om det underbara vädret, så fantastiskt!

Tina

låter som en bra dag!

du är bäst och finast!

Eleonore

ÅH funkar Zumba? Har alltid velat prova det :D



Hehe så lite så! Man kan aldrig få för mycket muffins :D

kram!

tess

gott med tacos =)



sv: det är jättekul att jobba i butik, iaf första åren.. sen blir det ite enformigt och långtråkigt... jag har funderat både en och hundra gånger på att byta jobb, men det är nånting som håller mej kvar ändå ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR