Lite skoj att roa sig med..

Helloo! :) Nu har jag varit borta från bloggen över helgen :) Blev en galen och rolig fest i torsdags, somnade väl runt halv ett och skulle upp halv sex, var sådär lagom glad och pigg :P haha! :) Men kul hade jag. Och bilder kommer ;P Sen efter jobbet i fredags åkte jag och pojken till skärgården för en helg tillsammans bara vi :) Väldigt mysigt har vi haft det. Kommer bilder därifrån sen också. och kanske ett längre inlägg om det också :P
Tänkte bara slänga in en rolig "utmaning" jag fick av mammsen på mailen. Det är omöjligt! :P

Sitt ner och lyft din högra fot och gör cirklar med den i luften, medsols.

Lyft nu din högra hand och försök rita en sexa i luften framför dig samtidigt som du fortsätter göra cirklar med foten.

Gick det? Nope! Eller ja inte för mig iaf, foten byter håll! Oavsett hur man försöker :P Lite skojjigt tidsfördriv :P haha! :)




<3


Andrea

haha, det var riktigt svårt faktiskt! :P



Har förresten två tävlingar igång i bloggen just nu, du kan vinna ett somrigt halsband och/eller två burkar kosttilskott. Titta gärna in under kategorin tävlingar om du är intresserad! :)

Cissi

Härligt det låter, blir spännande att se bilderna sen :)



Ha en fortsatt bra måndag!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR