Lördaag!

Wihuu! Hej hopp idag är det lördag! :) En hektisk lördag som såg ut att bli sorglig men som blev bra har det varit för mig! :) Och för dig? :p
Nä jag och pojken bestämde oss för att idag ska det ske! Idag skulle vi köpa utemöbler till balkongen! :) Wihuu! Vi hade en grupp som vi siktat in oss på från Bauhaus.. som vi har varit och provsuttit i för någon vecka sen och som vi verkligen tyckte om! Sagt och gjort, vi fick med oss min pappa med hans stora bil och vi åker till bauhaus... men vad händer när vi kommer dit... jooo... möbelgruppen är slut.. Jag tror inte att någon kan ha missat hur jag genast sjönk lite extra långt ner i skorna och började skaffa mig en skön plutläpp och glansig blick.. pojken märkte det fort iaf och drog mig för att titta på alla andra utemöbler som fanns på stället.. och sepåtusan! Vi hittade en annan möbelgrupp som iofs var 500kr dyrare meeen det var det värt! :D Så nu haar vi äääntligen möbler på balkongen! En soffa, två fotöljer och ett bord i plastrotting! Wihuu! lite småsegt är det väl kanske då att det regnar idag... meeen den första dagen fom nu som det är sol ska jag slänga mig ut och bara njuta av de nya möblerna! :D Vi köpte också en balkongmatta! Mycket skönare att gå på än att traska runt på betongen! :) tack pappa för hjälpen! :)
(Här saknas dynorna, ville inte lägga ut dom i regnet :P )
Nu sitter jag och väntar på att Mia ska komma hem och ringa, vi ska över till Malou och möta upp flickorna, ha lite förfest, sen blir det coctailparty på studenternas bal :) Spännande spännade! :) Har aldrig varit på coctailparty förut.. hmm... men det måste ju vara som vilket vanligt party som helts :P eller? Haha! :) Uppdatering kommer! :)
Imorgon blir det till att träffa Ninisen! :D Sen på kvällen ska vi åka och kpa ett vitrinskåp som vi hittat på blocket! :) Spännande nu när det rör sig lite i lägenhetsmöbleringen! :) Man får ta det i omgångar ;P nä nu är det dags att rusa!
<3

åh vad fina! kul med party ;)

Eleonore

Gud så snygga balkongmöbler, har alltid velat ha liknande! :) Hoppas ni får ett kul cocktail party!

själv ska jag mysa med gubben som kommit hem igen!

kram vännen

Eleonore

Jag förstår att ni är nöjda, såna möbler kan man ju verkligen njuta av och bjuda hem folk hela tiden till sin balkong :D Mer sol nu!

Shit så fina :) Önskar dig en trevlig söndag ♥ ♥ ♥

ALEXANDRA

ser bra ut! :)

Becca

Snygga balkongmöbler! Jag har ingen balkong eller uteplats i min lägenhet, så man saknar att kunna gå ut bara.

Hur var coctailpartyt?

sv: har inte testat GB´s nya B&J än, vi var på ett ben och jerrys glasscafé och där har de bara skopglass och milkshakes.

Ha en mysig söndag!

Vad fint det är!! Längtar tills du och jag sitter där med ett glas vin och pratar om allt och inget. Skulle verkligen behöva det just nu. Hoppas du hade en fantastisk kväll igår! Det är du värd! Puss

Camilla

Vilken osis att den möbelgruppen va slut men kanske tur i oturen för det här ni har ni är riktigt snyggt. Allt sker av en anledning och denna gången va denna grupp menad för er ;) Jag är lite skeptiskt till balkong-matta när det regnar, torkar det fort eller hur är det?

Helena

Tack för svaret på min "tävling"! Resultatet kommer lite senare idag :)



vilken snyggt möblerad balkong!!

Nathalie

haft en bra helg?:)

Girly

Jätte snygga utemöbler...

Lady gaga var så grym har lagt in massvis av bilder,

puss Girly




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR