mat-tips

Tänkte jag kunde slänga upp ett litet mattips också! :) Pojken gjorde det här förra veckan. Så gott och något som jag brukar glömma bort att man kan göra.. men har man lite överblivna totilla-bröd efter en tacokväll, och lite philadelphiaost (naturell eller med smak) så är det här en hit: quesadillas! :D

Bred på philadephia på två tortilla-bröd, lägg på skivade tomater, skinka eller annat kött som du har hemma och krydda med lite favoritkryddor. Lägg sen ihop bröden och stek båda sidorna tills det blir varmt och det blir lite färg på dom. Strö lite ost över så det smälter och servera med en sallad och tadaa!:


Riktigt gott! :)


<3

Ackelina

Sv; mina djur är som ingen annans :)

elinn

Hej, vad händer idag? :)

har haft många konstiga drömmar på senaste tiden :P

Haha, var det ett skratt mot min galenskap? ;P

ingen aning :P bara konstiga

Haha, förstod det ;)Ibland är jag så sjukt bakom när det gäller humor, och ibland är jag grym haha. Allt bra idag?

haha! det är inte alltid så lätt :P

emma

ser jättegott ut! ska provas =)

madde

HAha stackars dig:D Jag som sa samma dag "jag ska banta nu, så inget mer godis" Och direkt efter damp den ner i brev in kastet haha!



Gud så gott detta såg ut:D Får nog bli kvällens middag faktist! MUMMS:D

madde

Haha ja skojar du;P Livet är hårt ibland alltså!



JA detta ser jag fram emot, jag glömmde ju plocka fram ur frysen så detta är ju perfekt och snabbt!!

Gillar dina recept jag:D

Jag

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

Liiv

Sv: Så lite så, kul att kunna hjälpa ;)

Liiv

Sv: Ja får vi hoppas :)

Tack så mycket! ja jag tänkte det jag med :)

hitta på ikväll då?

Sandra

Ser riktigt gott ut, måste testa det ikväll ;)



Tack !

Allt bra med dig?

kram

Linnea :>

det där kanske man skulle prova nångång. lät väldigt gott! :)



tack så mycket :)

Här är det lugnt :)

haha!

tess

mums, lät gott =)

Tack söta du :) Blir många bilder och sånt nu.



Startade nyss en tävling där du kan vinna en bloggdesign av mig bara genom att kommentera inlägget. Var gärna med ♥ ♥ ♥

Sandra

Härligt! Jag ska baka muffins till älsklingens fotbollsmatch på onsdag



kram

Eleonore

Gud så mumsigt det lät :D

Annelie

Åh så gott detta såg ut! Måste helt klart prövas!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR