Onsdag

Igår kväll var det middag med jobbet som gällde, riktigt mysigt kul och gott! :) Kul att få gå ut och vara med varandra lite utanför jobbet också. Plock till förrätt, riktigt mycket! Gott! Sen lam och klyftpotatis till varmrätt och tiramisu (stavas det så?) till efterrätt, sen höll man på att svimma av mätthet :P haha! :)

Idag är det sol igen! Wihuu! :) Det är så mysigt att gå vägen till jobbet när solen lyser upp och allt är så grönt och fint och kaninerna skuttar runt. Jag jobbar i den del av stockholm där det springer runt vääldigt mycket vildkaniner.. Inte mig emot för jag tycker dom är så sjukt söta! Vill bara ta hem en och myyysa med.. men dom brukar springa fortare än fortast när jag närmar mig :P Jag vet att de är skadedjur och att det finns alldeles för många kaniner och många gör inte annat än att hatar dom små krakarna.. men jag kan inte låta bli att le när jag ser dom skutta runt när jag traskar mot jobbet. Hade kaniner när jag var yngre så det poppar upp lite barndomsminnen om alla tokigheter man hittade på, hopptävlingar och liknande, när man ser dom små liven.. meen men nu blev det ett helt inlägg om kaniner :P

Nu blir det jobba jobba, sen ikväll kommer det över lite kompisar som vi ska bjuda på middag :) Härligt härligt!


<3

hanna

SVAR: jaa! :P ungen är skit vig!

ELINA

Hehe :)

Allt bra idag?

Plutten

Middag med jobbet är alltid trevligt:) Och sol är ju ännu trevligare för den delen:D



Svar; Det var så lite så;) hehehe... det är alltid bra att ha ett intyg:D

ELINA

Hehe ok :)

Med mig är det bara bra. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Greja här hemma (håller på att renovera vardagsrummet) sen får vi se vad som händer mer :)

cammie

-kikar in-




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR