trött trött trött

usch så trött jag är... och har mer än 3 timmar kvar innan jag får gå hem.. men en sak som håller mitt humör uppe är att jag har en glass i frysen här på jobbet som jag ska äta sen ikväll :) Ännu en av de nya glassarna från GB.. Ikväll blir det en bröllops-strut :) Någon som smakat? Hoppas på att den är grym! :)

Vad gör du ikväll?


<3

svar/



tack så mycket!

kul att du gilla bilden :)

Du har väll inte missat TOTAL UTFÖRSÄLJNINGEN av årets trendigast armband på http://mittarmband.blogg.se/ ??



Kolla in idag!

Matilda

bröllopsstrut låter spännande... var den god?



sv: haha ja eller hur, massa vuxenpoäng! har tänkt skaffa ica kort också faktiskt :p så snart kan man nog gå i pension ;)

Jag gillar den vanliga mest :)



Något du vill se mer av på min blogg så hojta. Trevlig kväll ♥ ♥ ♥

Matilda

sv: haha det tackar jag för :D



ja det måste du göra, jag blir alltid så nyfiken på nya saker :D

Eleonore

Bröllopsstruten ska vara riktigt god har jag hört :D



Haha det hade ju vart härligt, funderar starkt på att bli hemmafru i framtiden så man kan baka och laga mat jämt :P



Jag har jobbat och solat lite idag :) Hoppas du får det bra på jobbet iaf!

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR