våren är här!

Idag är verkligen våren här! :D Det har den väl iofs varit ett tag nu.. meen just idag så slog det mig vad grönt det börjar bli och vad ljust det är :) Idag var det riktigt härligt att gå/åka till jobbet.. eller det härliga var väl kanske inte att jobbet var dit jag skulle.. men det var härligt att komma ut så tidigt på morgonen! :) Himlen är helt blå och solen skiner och fåglarna kvittrar! Precis som det ska vara! Idag önska jag verkligen att jag hade en cykel så jag hade kunnat cykla till jobbet :)

Men iaf så är det så himla fint ute nu! Allt är sådär ljusgrönt som det är på våren! Alla buskar och träd börjar få lite färg, nästan som gröna fräknar kanske? haha! :)

Nu känns det lite trist att behöva sitta på jobbet dock.. vill ut ut ut och bara vara! :)

Så har du möjlighet till det idag så ut med dig! :D





lite blommor jag har i fönstret just nu :)


<3

Eleonore

Hihi jadå det kommer bjudas på massa goda recept nu! Idag blir det t ex Rocky Roadmuffins, recept kommer senare :D

Ellie<3

fina!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR