woop woop!

Har hållit mig glad hela arbetsdagen! :) Nu är det snart dags att ta sitt lilla pick och pack och möta pojken och Andrea för ett gympass! Så seriöst.. erm.. eller? haha vi får se vad det blir av det hela :P Sen blir det grillningn och film! :)

Hoppas du får en toppen fredag! :)


<3

Josefine

hehe tack :D

jaaaa det ser sjukt gott ut ;P

Haha, hoppas du lever nu i alla fall :) Här lbir det filmkväll.

Girly

Duktig du är som träna hårt en Fredag...

Nej ingen man ;P....



Får leta i morgon på lady gaga kanske finns någon för mig där..

Puss Girly

nej det är inte så bra det :P

sandra

Tack! :D

Sara

Vad tränar du på gymmet?

Becca

Grillning låter nice!

Ska nog också träna ikväll/inatt..



sv: Jo, jag var glad tills jag kom hem till en virusdator. Som tur är så ska den ominstalleras och formateras imorgon. Så det är bara på med ett happyface nu!



Hoppas du har en mysig kväll!

Else-Linn

Svar: Ja men precis, det är inte ofta man ser Roxette spela :) Så det blir nog biljetter :)



Yes, Magnum Gold it is ;)

Eleonore

Haha ja det var lite surt att missa Coldplay-konserten men igår hade jag fått rätt på dag och fick se Lady Gaga, underbar konsert!



Va mysigt med grillning, vad blev det för gott?

kramar!

Tack det samma :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR