Härliga helg, igen :)

Så har man ännu en gång en härlig helg! Igår hade jag en helmysig kväll hemma hos ninisen. God middag, massa godis och idol. Kan ju inte bli dåligt!
Och idag har jag också haft en kanondag! Jag började med lite träning imorse. Därefter blev det långfrukost och "how I met your mother"-maraton. Nu börjar vi komma in i serien och den är riktigt bra :)
Efter en slappardag blev det bowling och middag med nina och kim. Riktigt kul, även om jag förlorade... :P meeeen jag är inte bitter :P Middag åt vi på en italiensk restaurag, Caprie Due. Och hej vad gott det var :)
Nu sitter vi ute på ön hos pojkens föräldrar och myser. Ska dricka lite te och prata innan det blir dags att sova. Imorgon är det farsdag och det ska vi allt ta och fira. Vi ska bruncha med jonas familj och sen äta middag med min familj. Så matkoma here we come! :D Kommer nog bli kaaanonis! ;)

Nej nu ska här mysas!




<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR