Underbara helg

Har haft en riktigt bra helg! En av dom bättre på länge måste jag säga :)
Har spenderat större delen av tiden ute på ön, kanske därför jag är så utvilad. I fredags blev det middag och film hemma hos mina föräldrar. Övernattning där sen åkte vi till pojkens föräldrar på lördagen. En sväng förbi pojkens mormor och morfar blev det först. Sen efter en liten sväng i svartsjö parken åkte jag hem till Nina och vi hade en liten fotosession i några timmar, över 400bilder blev det som jag suttit och kikat på hela kvällen :)
Äntligen kan jag väl bara säga där! Har varit så sugen på att få gå ut och fota med kameran, lära mig, testa mig fram, bara ha kul :) Så glad att Nina ställde upp som modell med hundarna :) Jag har mycket att lära har jag märkt.. Måste väl först och främst lära mig kameran bättre.. såklart.. men jag måste också lära mig att ge direktiv.. jösses så svårt det är.. Det är visst inte bara att ställa sig med kameran och en tjusig modell och plåta.. man skulle visst ha en idé och tanke också.. :p Men som tur är så förstår Nina oftast mina neandertals gruff och så är hon en naturbegåvning så de bilderna som inte blev suddiga blev perfekta ändå :)
Sen blev det en härlig stormiddag hemma hos pojken. Riiiktigt gott som alltid! Alltid lika trist när man blir mätt.. så man inte kan fortsätta äta.. :P

Idag blev det långfrukost innan vi tog en sväng till bromma blocks med Nina och hennes pojke och far. Där traskade vi några timmar och hittade oss några fynd :)
Sen bar det av till kista för mig och pojken, där väntade bowling med pysselgänget. Synd var det bara att nästan hela högen led av någon form av förkylning så det blev bara bowling sen hemfärd.. Jag och pojken stannade vid pizzerian Il Postino påvägen hem och köpte varsin gryymt god pizza. Sen var det bara hem, äta, titta på helgens foton, slöglo på tv, skriva här och nu snart sussa inför morgondagen :)

Sååå som sagt, jag har haft en av de bästa helgerna på länge!! :)

Tack för det alla inblandade!


<3

Äntligen ett inlägg!!! Låter som en väldigt bra helg!Jag stannade hemma idag. nu ska förkylningen vilas bort en gång för alla! Puss

Becca

Fotosessions är så roliga, varför gör man inte det oftare? Bilderna blev iallafall jättefina!



Här är en liten award till dig!

http://isladebecca.blogg.se/2010/november/blogg-award.html#comment




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR