En härlig höstdag!

Prickade visst in en riktigt bra dag att vara ledig på må jag säga :) Strålande sol har det varit hela dagen.. Kallt har det iofs varit ändå.. men det hör ju som hösten till. Vi började dagen med att mysa med katterna. Det går suuuperbra att ha dom här! Jättemysigt är det. Dom ränner runt lite på natten men det gör inget. Man vänjer sig. Sen håller dom sig lite för sig själva men då och då kommer dom förbi och kräver lite uppmärksamhet och en och annan klapp. :) Busiga är dom också. Så lite bus ch lek vill dom också ha emellanåt. :) Nu har jag u också något att fota på också ;) så maaassa bilder har det blivit redan. inte bara bra bilder... meen det är väl därför man övar :P
Men som sagt har jag haft en väldigt bra dag. Morgonpromenad, kattmys, en sväng ut till ön för mysfika med min och jonas mamma. Sen en sväng till ryggknäckaren för en genomkörare. Så nu är jag mätt, har en skön känsla i ryggen och är riktigt glad. Så får man väl se vad som händer mer idag. Än är ju inte dagen slut.
Men men. Några smakprov på dagens bilder kommer här iaf:




<3


Men snutt! Jag saknar dig med massor!!!! Vad gör du fre eller lör?? Jag ska ut och dansa med mina söta lillasystrar någon av de kvällarna och det vore ju självklart väldigt kul om du ville följa med! :) PUSS

madde

Gud vilken söt nos:) Så fin!



Tänkte passa på att tipsa om en tävling där du bla kan vinna cupcakes wrappers



http://maddesmumms.blogg.se/2010/september/tavling-i-sammarbete-med-yrnu.html

Cissi

Vilka fina katter!



Igår var det en riktigt fin höstdag, härligt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR