Glad

Hej! Det var länge sen nu.. Har varit mycket på gång men mer om det senare :P

Idag är det fredag och jag är så glad så glad! :) Imorgon är det min födelsedag, tjoho! :) Alltid lika kul och jag är alltid lika barnsligt förväntansfull!
Ikväll blir det middag med familjen på fridays, ska bli riktigt mysigt och gott! :) så just nu längtar jag mer än någonsin på att arbetsdagen ska ta slut :P

Sen imorgon blir det kalas med kompisar! Hoppas på att det kommer bli bra.. men det kan väl iofs inte bli mycket annat än bra när man samlar sina vänner för fest! :)
Det blir också första gången jag vaknar upp på något annat ställe en hemma hos mina föräldrar.. så nu är det pojkens ansvar att framföra sång och hurra.. det borde han klara ;)

Förberedelserna för imorgon har mest bestått av bullbak som avklarades i tisdags... idag ska pojken handla och så ska vi städa.. sen imorgon blir det till att fixa ihop lite plockmat och tårta. Ska försöka mig på ett recept jag hittade hos Tone. En tårta med dumlemousse fyllning!! recept här :)

Så jag är så glad så glad så glaaad! :D


<3

wii wii wii!! Ska bli så kul imorgon! :)

Idag är jag glaaaad!! hihi löv dig hunny!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BÄSTA TUSS!!!!!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR