host snörvel nys

Ny dag nya tag, är fortf förkyld.. det blir varken bättre eller sämre egentligen. Tog mig iaf ut på en promenad igår så lite bättre kanske jag mår ändå.. :P
Onsdag idag. 1 september. höst... jag vet inte om jag vill tycka att det är riktigt okej. Hade varit skönt med några fler sommarmånader framför sig.. meen men. hösten är också mysig, fina färger och rosig kinder :P Sen är det snart födelsedag för min del också, lite kul ändå må man säga :)
nä nu ska här drickas te och vänta på att klockan blir 15.30 så man får gå hem :P imorgon ska man ju få vara ledig också :)



<3

Hösten är mysig tycker jag, thé och filmkvällar finns nu i vår framtid fina! Kanske ett twilight maraton?? Hihi



tänk om jag bara kunde vara snuvig istället för helt sänkt. Blä på förkylningar!



Puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR