Kalas helg!

Ja nu har jag blivit firad i dagarna tre! haha! Började som sagt med en dagen innan firning på fridays med familjen i fredags. Väldigt mysigt och kul! :)
Igår på min dag blev det mysig frukost på sängen och sen ett väldigt härligt kalas på kvällen med massa trevliga och glada filurer! Hur underbart som helst! Tack alla som var där och gjorde min födelsedag till en superdag! :D
Sen idag har pojkens familj och min mamma och pappa varit här och hjälpt oss att äta upp det sista av tårtorna som blev över igår och bullarna! :) Mycket mysigt igen. Jag fick ett spel av jonas familj, mexican train, vilket är ett av de bästa spelen jag vet! Så himla roligt och beroendeframkallande! ;P Så vi spelade några rundor och jag fick vinna ;) haha!
Så nu är jag trött men väldigt väldigt nöjd och glad över att ha så många underbara människor runt mig som firar mig och får mig att bara bli alldeles glad och lycklig! :D
massa puss på er!! Nu ska här snart sovas så man är pigg och utvilad inför morgonsdagens utmaning ;)



Tack igen alla!! Ni är dom bästa vännerna man kan ha! :)


<3

Tone

Åh vad kul att ni gillade dom :) Hoppas dagen blev bra, men det verkar den ju blivit på din beskrivning :)

Eleonore

Åh grattis till dig med vännen! Visst är det en toppenhelg att fylla år på ;) Har du fått en massa fint?

kramar

oooh!!! Mexican train! Vi måste spela, jag och erik har letat efter det sen Sälen. Som sagt det är oootroligt beroendeframkallande;)

Var köper man det?

Håller tummar och tår för dig på intervjun!! PUSS och kärlek




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR