macarons

Ja igår fick det bli min minifredag.. eftersom jag jobbar i helgen men är ledig idag. Så lyxade till det lite lite och köpte hem några macarons. Fick prova min första macaon för drygt en vecka sen när Caroline köpte det till mig. Och ja jag är fast! det är så jääkla gott! :D haha!
Köpte två choklad och två passion. Så pojken fick smaka också, och även han håller med om att hej vad gott det är! Så har man inte provat det så göör det! :)




<3


Becca

Har varit sugen på att köpa sånna sedan jag läst om dem. Vad smakar dem för något?

Becca

sv: Oh, då måste jag testa! Ja haha, verkar som många är lite krassliga nu när det börjar bli kallt ute. Krya på oss!

Ska försöka lära mig att baka sådana!! Kanske ska försöka oss på det tillsammans? Var köpte du dem?

Puss

Camilla

Även jag är ledig en dag som denna men jag har också jobbat enda sedan i lördags, då min arbetsvecka började. Äntligen en ledig helg att se fram emot medan du tråkigt nog ska jobba! Efter nästan två veckors förkylningsperiod börjar min äntligen att avta en aning och det ska även DIN GÖRA! Ta hand om dig gull ...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR