Sista jobbhelgen

Snart är den slut.. min sista jobbhelg.. Nytt jobb är nämligen på g och då får jag mina efterlängtade tider, mån-fre och fasta dagtider :) Ska bli skönt med rutin. Det är lite ensamt att sitta såhär och jobba helg.. händer inte så mycket (peppar peppar)..

Idag ska också katterna lämnas tillbaka.. husse och matte är tillbaka till kalla Sverige. Mindre kul.. kommer sakna gulltussarna. Det kommer bli tyst och ohårigt.. dom har haft race nästan varje natt.. fram och tillbaka mellan sovrummet och vardagsrummet. och försöker man stänga sovrumsdörren så dom får röj i vardagsrummet bara, då blir lekandet mindre kul och dom sätter sig och jamar och krafsar på dörren tills vi öppnar igen. :)
Och varje morgon såfort man rör lite på sig så blir det gosattack direkt. Det jamas och jamas tills man klappar och när man väl bröjar klappa får man inte sluta :p
Det har varit så galet mysigt. Speciellt härligt var det ju också tex i fredags när jag hade en ensam kväll framför mig.. men då hade jag ju två kelgrisar som höll mig sällskap i tv-soffan och som också gjorde att det var mindre läskigt att vara ensam när mörkret smög sig på.
Kan ju inte sticka under stol med att jag har kikat lite på ragdolls på blocket.. och hittat en och annan kandidat.. men det blir nog ingen katt för oss på ett tag. Det är ett väldigt stort beslut och ett ansvar som man tar på sig för lång tid framöver som vi inte riktigt är säkra på eller har råd med just nu.. men vi kanske får vara kattvakter fler gånger hoppas vi ;)
Och kanske hundvakter någongång också.. eller vad säger ni? ulla och nina? :P haha! :)


Nej nu ska här härdas en stund till.. 2½timme kvar.. sen ska vi lämna katterna och bli bjudna på senmiddag.



<3

Becca

Oh, vad är det för ett jobb som du ska börja på?

Tack för idag älskling!!

Saknar dig också sötnöt! Men vi ses ju snart!! På LÖRDAG!! Men hur blev det imorgon?? Kunde vi handla tillsammans åt maria?? Skulle ju vara kul, borde ju inte ta superlång tid ifall du ska iväg på annat sen? Puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR