Ta vara på kompisarna!

Nu har jag suttit och funderat igen.. Och idag har mina tankar vandrat till mina vänner, mina nära och kära som jag har runt mig. Ni ska veta hur glad jag är över er att ni finns där och bara ger vardagen dens guldkant. Jag visar kanske inte alltid hur glad jag är över att ha er och hur mycket ni betyder för mig. Men ni ska veta hur glad jag blir över att ni finns i mitt liv. Ni vet vilka jag menar, hoppas jag, så ta åt er ;)
Ett samtal från en glad och överspeedad vän när man bara ligger hemma i soffan och såsar, det är inte fy skam! Det som värmer i hela mig och gör mig så förbaskat glad!
Vänner är något av det bästa man kan ha, så de man har ska man ta vara på.

Tack alla ni som ger min vardag sin guldkant med skratt, värme och tokigheter!! :)



<3


Becca

sv: Jag njuter för alla just nu.

Fast det är lite mysigt att det blir mörkare och mörkare...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR