Mona Lisas leende


Det är hemskt det som hänt i Norge.. Det kommer så nära inpå.. Nära den lugna trygga tillvaron man tar för givet.. Det får mig att inse att jag har det ganska bra. Eller väldigt bra.. Jag har min familj och mina vänner i tryggt förvar i min närhet. Låt det alltid vara så!

Bjuder på en bild på Andrea som vi tog lite hastigt och lustigt i ett spontant litet fotoryck igår. Ett litet Mona Lisa leende.


Foto & Redigerin: Jag Modell: Andrea (Fotat med Canon 500d + Canon EF 50 1:8)

<3


Du är så fin! Jag älskar att fotas av dig, det är så enkelt! Puss



Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR