Bloggändringar

Nytt nytt nytt. Som synes så ser bloggen lite annorlunda ut nu. Både till utseende och till namnet. Jag har bestämt mig för att ha mer fokusering på mina bilder här i bloggen. Mest för att nu har mitt fotograferande verkligen tagit fart. Jag har gått på min fotokurs, sista gången var i torsdags :(.. och nu har jag kameran med mig titt som tätt och jag fotar mycket mer än förut och vågar testa nya saker. Sen har jag också gått och blivit med nytt objektiv! Hipp hurra! I torsdags var det inte bara sorgligt och tråkigt för att det var sista fotokursen, det var också lycka och glädje för jag köpte mitt objektiv! Ett begagnat, lite läskigt, men till synes i nyskick Canon 100 2.8 USM Macro. :) Ojojoj så nöjd jag är! Har petat endel med det i helgen.. Det är mycket större och tyngre än mina andra älsklingar så lite darrigt blev det i början.. Men nu har jag vant mig och det blir bättre :) Så det lär dyka upp en hel del macro här i framtiden.

Så som sagt, min fotoframfart har börjat öka och det känns som att den här nya inriktningen på bloggen kommer resultera i att jag blir lite mer aktiv som bloggare igen och inläggen bör komma tätare :)


<3


Becca

Förändringen blev superfin! En sån ansiktslyftning skulle min blogg också behöva!

Wohoo! Vad fint det blev!! Fixa åt din älsklingstuss också?? ;) Nu premiärgrillar vi i mörkret! Halloumi grillspett och fläskfilé! MUMS! Ni får komma hit och grilla SNART! puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR