äventyr med Ninisen

Igår hade jag en kanonkväll med min kära niinis! :) Vi tyckte att det har blivit påtok för lite glassdrinkar på fridays i år så vi tog oss dit. Åt en smaskig middag, jag åt laxen med potatismos med cheddar, kan rekomenderas. Och Nina tog ceasarsalladen, ooockså gott :) Till det tog vi en drink som jag inte kommer ihåg vad den hette... :P men man fick in en shaker som man kunde dela på två, kalas :) Sen blev det såklart en glassdrink till efterrätt! En vaddennuheter-sandwich, haha!, med oreos och glass och så fick vi grädde på toppen och en oreokaka :) muuums! :D
Sen var vi så mätta så mätta, vi tänkte att vi skulle traska runt lite, sen kom vi på den brilljanta idén att gå hem! haha! Vi hittade en stor karta i hötorget och sen började vi traska mot sumpan, och efter ca 1½ timme så var vi framme! liiite trött i foten var jag nog men man var ju stolt och glad! :) Vi trodde det skulle vara svårt att hitta men det var syyperenkelt :) Så det gör vi säkert om, eller? :P



Tack min fina för igår! ::)



<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR