kärlekshelg

Det har det ju verkligen varit! En helg i kärlekens tecken! :) Verkar som om många har vandrat fram till altaret i helgen, inte bara kronprinsessan :) Min ingifta kusin har gift sig i helgen, hurra! Tyvär missade jag det för min barndomskompis har oockså gift sig i helgen! varav mitt äventyr med tjejerna :) Vi satte oss på tåget i fredags och fick en eftermiddag och kväll i laholm med lite bröllopsstress med linnea och sen en flaska rosé och en hamburgare på hotellrummet :)
På lördagen var det dags, den stora dagen för Linnea och Fredrik. Vädret vara inte det bäste under dagen, åska, spöregn och hagel.. Men när vigseln var klar och det nygifta paret vandrade ut ur kyrkan sprack det upp och solen kikade fram :) Helt perfekt! :D
Sen var det fin middag och många fina tal innan dansgolvet startades. Sen var det dans och skratt hela kvällen! Det var länge sedan jag skrattade så mycket! :D
På söndagen fick vi träffa kärleksparet igen då vi var bjudna på en brunch innan vår hemfärd, så massa mer prat och skratt och god mat :) Även lite presentöppning, av oss fick dom en chokladfontän ;) Och den verkade uppskattad :)
Sen var det en lång och tossig tågfärd hem med både bra och dåliga stunder :p Bla hamnade vi bredvid en man som luktade väääldans starkt.. av både det ena och det andra... när vi insåg att vi hade en timmes resväg kvar var vi tvugna att byta plats.. man kan inte hålla andan så länge.. :P Men massa skratt blev det! :)

Tack alla inblandade för en helt uunderbar helg! :D Har fått många härliga minnen att ta med mig! Och mina kära resekamrater; Det här får vi göra om snart!! ;D

Bilder har jag varit dålig på att lägga upp.. från möhippan ex.. men det kommer ;) möhippe-bilder och bröllops-bilder! :D


ikväll ska herman bakas!! Spännande! :D


<3

Camilla

Du har med andra ord haft det riktigt bra även du ja. Glädjer mig, då sommaren är här och midsommar redan till helgen. Vi har gjort så mycket när vi va hemma, framförallt har jag haft kvalitetstid med mina vänner som jag saknat ... underbart. & du har blivit bjuden på god mat kan jag tänka mig ;) & du? smaskens med bakning, enjoy

Jag lever, och nu ligger min "Jag-har-lista" uppe efter mitt uppehåll. Har även lyxshoppat, gissa vad? ♥ ♥ ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR