Att vara tillsammans



Haha någon som känner igen sig? Det ser iaf ut så hos mig och pojken då och då :p  Visst är det ofta så att man ringer någon och säger ska vi göra något, typ kolla film?
Hur mycket umgås man egentligen? Fast det är ju mysigt :)
Jag tycker iaf det är mysigt att slappa framför tvn med pojken eller kompisar, bara man inte alltid gör det :P

Vad tycker du? :)


<3

madde

ja visst är smyckea fina! Kolla under kategorin, tex om du vill ha halsbandet. Välj då halsband och sedanvisa alla. då ser jag som iaf! Eller armband, ring osv:) Hoppas du hittar dom, är ju super söta!



Haha bilden ovan är precis som hemma hos oss;P Jag ligger på rygg i soffan, datan på magen och kollar tv haha! Min sambo sitter och kollar tv och spelar gitarr;P

haha jajemän! Känner igen mig.. som sagt det är mysigt, men inte ALLTID :)

Hahaha, kanske därför jag inte har någon pojkvän ;)

Tone

Nej förstår inte det jag heller. Hemskt.



Jag tycker som dig :) Men oftast så har vi bara på tvn i bakgrunden och kollar lite då och då och pratar en massa undertiden. Annars är det kul att spela sällskapsspel också :)



Anonym

SV: ELLER HUR?! Men tur att det bara var ett experiment och inte på riktigt!

ELINA

Hehe yes :)



Allt bra?

madde

Hahahah my bad. Jag som stavat fel i länken;P testa nu ist:D Nu skall det funka som den ska=) Så skynda in och njut!!

jag känner verkligen igen mig! haha! lite tråkigt ändå att bara se film o tv tillsammans fast det är ju mysigt som du säger ;)

Haha, jag ska kräva att KVP skriver en helsida när jag ska gifta mig i alla fall. Annars jävlar i det :P



Vilken är din favoritväska alla kategorier? Dyr som billig, vad äger eller drömmer du om!? ♥ ♥ ♥

ELINA

Ah samma här :) Är förkyld men annars är det bra

Tone

"Med andra ord" är ett spel jag tycker är kul, disney TP är också roligt haha :)

Eleonore

Haha jag känner verkligen igen mig! Jag och gubben brukar sitta med varsin dator i knät och se på tv på vardagarna men till helgen blir det bara tv :P



Haha ja då kommer du falla pladask för det goda fluffet!

Girly

Hi hi tittar alltid filmer med vännerna Och de pojkvänner jag haft.



Puss & kram Girly

tess

haha jo jag måste erkänna att jag känner igne mej i det där :P

Eleonore

Hehe ja men ni kan ju gå ut och ha picknick nu när det börjar bli varma kvällar eller något annat mysigt utan tv och dator :D



Hehe du får dra ut en köksstol så länge då!



Ha en underbar fredg nu!

kram

Sandra

Haha, usch ja jag känner igen mig i det där. Tur att man inte är ensam iaf. :P

Alexandra

Haha så sant så sant




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR