löprundan

Det blev en löprunda idag... skulle bli en kort en... och det blev det väl iofs.. men kunde ha blivit en lååång en... för någon har tydligen inte lärt sig hitta i sina nya hemtrakter så någon sprang lite vilse och var tvungen att ringa pojken för vägledning.. hrm hoppsan.. men sen kom jag på rätt spår igen och slapp springa en lång omväg för att komma hem. Så kan det gå när man ska testa en ny runda :P haha! :)

men nu är det jobb som gäller resten av dagen/kvällen. woop wopp! :P

<3

haha ja! men jag kan inte andas ut nu när jag ser att det är så många som är så duktigt at springa lite då o då :P

Camilla

Haha, tänk vad som kan hända när man beger sig ut på promenadvägarna. Det tackar jag för, värmer fint. Angående chokladet tycker jag absolut att du ska ge det en chans, jag gillar men inget slår original.

Daniel

Hänt flera ggr när man går vilse och försöker va cool å väljer ny rutt

haha går inte så bra just ikväll för jag har bokat in mig på spinning ;) haha!

men du, jag såg just detta på facebook..



http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=116543135045368



Tror de sk ava en länk direkt till gruppen.

annars :

Datum: den 19 september 2010

Tid: 19:00 - 23:55

Plats: Maxim



Wiiiii!!!

Anonym

vad härligt:) vill också springa ikväll men känner mig sliten och konstig så bör nog avstå:(

haha!i helgen ska jag baka chokladbollar så då ska jag äta mycket o träna lite :D

tur att ni hittade hem ;)

Naw, TACK söta du :) Alltid kul att höra det!



Psst, snälla var med i en stor undersökning genom att rösta på ditt favorit-Marabou i min blogg ♥ ♥ ♥

FLOOSAN

haha vilken tur att du hade mobilen med dig

Nathalie

du menar att anmäla dig till tävlingen? självklart!

hihi ja :D

Nathalie

härligt:D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR