Det blev fredag ändå!

Ja jag fick fredags känsla igår ändå! :) supermysigt! efter jobbet for jag och pojken och storhandlade, vad finns det för saker som kan vara roligare än det på en fredag liksom... eller? :P haha! sen åkte vi hem till Nina och åt pizza! jag blev som bjuden jag av min tös, tack tack fina! :D sen åkte jonas hem till en kompis och jag och nina hade mysfredag med godis, fotandes och tv-tittandes. Någon som såg kristallen-galan igår? hur sämst som helst må man säga.. så pinsamt att titta... men vi tittade ändå :P haha! :)





Tack för igår!!
Nu ska här jobbas, och längtas efter imorgon. Då bär det av hem mot landet efter jobbet. längtar längtar längtar! :)



<3

Vad ska du fråga mig? Jag har ju redan frågat dig liksom ;)NYFIKEN!



puss

sv; ja, exakt!

Eleonore

Gud så mysigt ni ser ut att ha haft :) Gott med godis och pizza!



Visst blev det fint och en ordentlig förändring är bara kul :)

hoppas allt är bra med dig?

kram

Tone

Sockerlag: Lika delar vatten och socker, som långsamt kokas upp tills sockerkristallerna löst sig. Låt densvalna innan du breder på tårtan bara :)

Vilken söt vovve :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR