...

Sitter här och är både glad och ledsen.. Glad över att jag har haft en så mysig helg, med fest, marknadsmys, familjemys, skogspromenad och fotoprojektet med Patrik är äntligen igång... Men så är jag lite ledsen också.. Skulle ladda över alla helgens bilder nu när vi kom hem.. Och så har det hänt något, jag vet inte vad.. Men det saknas lite drygt hundra bilder från när jag och pappa var i skogen idag.. Det känns så himla tråkigt.. Det är verkligen inte varje dag man spenderar en timme i skogen med pappa och vi fotar och han låter mig byta objektiv tusen gånger och fota alla svampar innan dom ska plockas.. Och så stötte vi på en orm.. Och en spindel i ett fint nät i ett så fint ljus som vi stod och försökte få till en bra bild på i säkert 10 minuter.. Men nu är dom borta.. Finns inte alls. Några bilder är ju kvar.. Men mitt i där bland skogsbilderna är det bara en stor lucka.. Nu är det ju inte så att jag fotat något bröllop som bara händer en gång och man kan inte göra det igen.. Men det känns iallafall riktigt tråkigt. Usch.. Men det ger väl en anledning till att snart bege sig ut i skogen med pappa snart igen :) Här är iallafall några bilder från dagens skogspromenad.



<3


Nej vad tråkigt gumman!! :( Men jättevackra bilder!! Du är så himla duktig, hör du det? GRYMT bra på att fotografera!



Puss A.

Becca

Jättefina bilder, mysigt att gå i skogen. Vad synd att de andra bilderna försvann..

Cissi

Vilka fina HÖSTBILDER :)

Den fallna giganten vart bra.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR