Glad helg!

En glad helg har jag den här helgen! Imorgon är det min födelsedag och det började jag smygfira igår. Då hade jag många underbara vänner över på lite kalas. Är jätteglad att ni kom allihop och gjorde min fredagkväll! :D Tack tack tack! Tyvärr var inte kameran med under kvällen... Något jag ångrar nu.. Men jag har många fina bilder i huvudet! :)
Idag är det kräftskiva ute på ön som gäller! Med familjen och jonas familj och kära grannar :) Nu ska vi festa på våra egenfångade kräftor! Det ska bli supermysigt och vädret har vi ju tur med också så det känns perfekt!
Och imorgon är det som sagt min födelsedag och den ska med största sannolikhet mest spenderas i viloläge med familjen. Det känns helt perfekt faktiskt! :)

Måste bjuda på några bilder från förra helgen när jag fotade åt min käre bror och jag fick även fota min käre bror i egen hög person! Man tackar :P



<3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR