2 år

2 år blir det idag med min älskling! :) Jag är så glad att jag träffat dig! Puss på dig mitt hjärta, jag älskar dig!



Awao!



Dagen började med sovmorgon. Sen blev det promenad till affären och handla massa gott till en stor frukost; marmelad, frallor, juice, nutella och massa gott! :) Sen hem och äta mysfrukost i en timme.. sen var jag ju då tvungen att åka till jobbet :( Mindre kul.. jobbar till 21 ikväll... men det blir till att göra något efter jobbet.. Sen får vi ta en heldag lite senare :)



<3


Jonas

Awao!

Eleonore

Åh grattis på årsdagen, så söta ni är tillsammans! Synd att du får jobba men hoppas ni kan fira ordentligt imorgon istället :D

Kramar!

sv: usch så jobbigt med långa dagar, min sambo slutar också 21 för det mesta :(



Ja du jag har inte tänkt ut det riktigt än, men det lutar åt max 100kr. För jag sitter ju ändå några timmar och pillar med det. Kul att du gilalr min desgin, känner mig lite smått nöjd med den nya :)

Liiv

Sv: Oj vad dyrt :o Hoppas verkligen du hittar några billigare!



Grattis till två år! :D

aaaw, så söta!

Sandra

Aaw, grattis på 2-årsdagen då! ;D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR