Fredag kväll :)

Träningen resulterade i 1mil på löpbandet! :) Glad men trött blev jag.. Får ta det lite lugnt med träningen nu kanske :p
Sen var det ju dethär med städningen... hrm... det blev väl sådär med den :P haha! Vi röjde liiiite lite i sovrummet innan jag kom på att det är mysigare att sova en stund. Och såklart var inte jonas sen att säga att det var en bra idé :p såååå... städningen står fortfarande kvar på "att göra"-listan :P

Nu är vi hemma hos bror min och Mia. Dom har idag köpt världens minsta (ärtgröna) grill! haha! :) Den är hyber-söt! :D Så nu står pojkarna och grilla, snart mat! Kommer sitta fint, är ju lite sent och jag är fantastiskt hungrig nu! :D mums mums!

Sen kommer nog Malou och Mats förbi, Så blir det efterrätt och film tror jag. Vi får se. Uppdaterar sen :)
Ska ta lite bilder med nya kameran också som kommer upp här senare ;P

Har du en kalasfredag?


<3

svar; hoppas att det väcks till liv nu :D



jaså? :o det måste jag kolla på för så ska det inte vara :o kan du inte printa och skicka en bild till mig på mailen så får jag se hur det ser ut på din skärm :o

Eleonore

Hehe ja baka får det nog bli i helgen!



Haft en bra dag?

Tack så mycket! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR