glada nyheter!

Har jag fått idag! :) haha!
Idag gick jag som vanligt till jobbet. Med tanken om att jag inte slutar förns 16, som vanligt. Men vad får man veta! Jo man får veta att idag får jag gå hem klockan 14! :D Deeet är ju inte en helt fel fredags-information! :) Nu kan alltså inte dagen gå fel känns det som :P

Det som gäller för dagen nu då är att träna efter jobbet (vilket kommer bli tidigare då än jag trodde vilket innebär att gymmet trolitgvis kommer vara ganska tomt! yeeess assså! :D ) Sen blir det raka spåret hem och påbörja vårstädning. Kanske inte låter så kul, men det är såååå stökigt hemma i vår lilla lya att det faktiskt bara känns skönt! :P (vuxenpoäng??) haha! såhär har jag nog aldrigt sagt förut, kanske jag har feber? :P haha! nämen lite städning får det allt bli :)
Men då eftersom jag slutar så tidigt så kommer det även finnas tid för myskväll med pojken!

som ni ser, inget verkar kunna bli fel idag! :D (peppar peppar!!!)

Sen har jag ju en kväll med mina flickor (Nina och Anjelica) imorgon att se framemot också! Middag och sen hemmafest :P (Nu låter det mer som vad man ska se framemot jämfört med städningen :P )

På söndag har vi tänkt åka hem till mina föräldrar och bara umgås :)

På det stora hela verkar det alltså bli en kanonhelg! Hoppas min positiva magkänsla håller i sig nu :)

Vad ska du göra i helgen?


<3

emma

bra blogg, intressant skrivet! ;D Fortsätt så.

Hur mår du idag? kram

Johanna

Fin blogg^^

Besök gärna våran, har lagt ut en ny video när vi spelar keyboard.Komentera gärna vad du tyckte<3

www.livepink.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR