helguppdatering.. igen

Så har helgen varit.. varför går tiden så fort när det är helg? Men har haft en grym helg iaf :)
I fredags grillade jag pojken och patrik hamburgare på den lilla lilla gröna grillen :) Jääähääätte gott! :D
Sen på lördagen var jag och pojken hemma hos Andrea och grillade och mysde. Vi skulle gå på bio men vi lyckades glömma bort att titta på klockan.. när vi väl tittade hade bion redan börjat...Upps! :P Som tur var hade vi inte beställt biljetter! Så vi kollade på film hos Andrea istället, mys mys :) (bilder från lördagen finns hos Andrea)
Igår var vi ute på ön nästan hela dagen. Först en sväng hem till mig sen till Jonas. Vi mötte Nina, Kim och vovvarna i parken med Leo och jonas familj :) Viggo och Leo busade och busade och busade, sååå söta! :D

Här kommer bilder från helgen, Enjoy! :)


nyinköpt lykta :)


Lilla lilla grillen :)


Middag :)












Myshelg helt enkelt! :)

Idag ska jag jobba kväll.... yeey... not! men men.. ibland ska man göra det också :)

Tack alla inblandade för en toppen-helg! :)


<3

Haha missade detta inlägg förut..

vilken lite poser hund de har jonas familj :) supersöt!

vilka fina bilder!

den dära lurviga hunden va ju bar så söööt! vad är det för ras? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR