löprunda :)

Tillbaka efter en liten löprunda :) Skönt att få komma ut i solen och röra på sig lite innan man ska till jobbet och sitta still inomhus i flera timmar :) Älskar den nya löprundan, skönt att slippa springa så mycket på asfalt. Träffade på en liten snok på vägen som låg och solade också. Det såg väldans skönt ut! :P

Glömde berätta att jag och pojken var och kollade på utomhus-möbler till balkongen i helgen också! :) Vi hittade en jättefin grupp med fuskrotting-möbler. En soffa, två fotöljer och ett bord :) Nu ska vi bara lägga trall på balkongen innan vi köper dom :) Wii! Då kan man få sitta på balkongen i eftermiddagssolen och mysa! Längtar! :)

nä nu är det dags att duscha, äta lunch och fixa lite innan jag drar till jobbet :)


<3


Åh låter som det kan bli många mysiga kvällar på er balkong nu i vår alltså! Jag vill ha vin och ost och dig, går det bra?? ;)

hur gör man det?? Alltså får fram länk till bloglovin?? vet inte vad det blir för träning, nog gymma bara med maria. migrän är det idag.. pga sömnbrist.. mindre roligt alltså.

puss

Haha hur ändrade du det där?? Du måste nog ha blogg skola med mig snart. du är ju värsta geniet ju! haha woop woop och lätta ditt hjärta.. galet :)

Bra! Lär dig och sen får du mitt lösenord och så fixar du åt mig, okej? Bra!! :)

Eleonore

Är det sant, nästan som i filmen Bröllopsduellen då :P



Det är fint med mig tack, själv då? :)

Eleonore

Det förstår jag att det blir, är ni nära varandra? :)



Haha ja jag lyckades ju glömma att plåten var varm, så brände mig lite :P Men det blev riktigt goda maränger :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR