sol sol sol!

Jag känner hur man börjar bli lite piggare i kroppen för varje solig dag som går! :) Även om det är segt att gå upp när klockan ringer tidigt på morgonen så hjälper det ju verkligen till när solen skiner in i sovrummet! Då blir det inte riiktigt lika jobbigt att gå upp :)
Igår jobbade jag kväll för första gången på väldigt länge (har jobbat här tidigare, nästan varje sommar, men var ett år sen sist). Jag sitter i en telefonväxel/information och på kvällar och helger jobbar man ensam. Var lagom nervös när sista personen skulle gå.. Men det gick riktigt bra precis som för ett år sen :) skönt att veta, klapp på axeln! :)

Idag är det tisdag vilket innebär kör med mamma! Ska bli kul! :) Mysigt att få strosa med mammsen lite i stan innan vi går till kören och flummar och skrattar så vi gråter :P You and mee moooom! ;D

annars då? Någon som märkt att jag håller på att lära mig hur man fixar med bloggen? :P haha! Har inte gjort så mycket men jag håller på att läsa på lite om hur man gör.. tänkte mig bli något av en bloggdesigns-expert.. siktar väl på att vara det runt 2040 med min takt :P haha!
Nääää! Men om ni har tips på hur och vad man kan göra så släng fram dom bara! :)



<3 

Eleonore

Jo det kommer nog bli bra iaf, du kan ju skicka med en hälsning :)



Haha jag är likadan! Man klistrar nästan ihop ögonfransarna av ångan :P Vi får skriva varningsskyltar på ugnen!

Hej! Har du sett receptet jag skickat till dig? hoppas allt är bra med dig idag sötaste!

Du är duktig du!

jag tycker det ser helfint ut! med rosa texten i woop och prickarna runt headern. och att du har bilden på andra sidan. är det ngt mer som är nytt?? om du inte ser det du gör direkt kan det vara att du behöver uppdatera, tryck f5 så borde det dyka upp.



puss

Eleonore

Haha ja det vore en riktigt bra affärsidé, skulle funka för många tror jag :D



Det hardu ju rätt i, och när solen sticker fram är det ju extra mycket glassväder!



Vad har du gjort idag då?

Jag har inte anmält mig än, ska göra det på fredag när jag fått pengar. Visst ska du vara med?? puss

2 juni kl 19.00 :)



puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR