En god gärning

Ja idag tänker jag göra en god gärning. Ska gå och ge blod. Har gjort det ett par gånger men nu var det över 5 månader sen sist så nu ska jag ta mig tid! :) Det går ju så fort egentligen och det är ju viktigt. Och så blir jag ju lite glad och stolt efter :P Det är skönt att de som jobbar där verkligen gör hela besöket till en positiv upplevelse så man känner att man vill gå dit igen.
Ge blod är alltså mitt budskap idag :) sen är det ju såklart inte alla som kan eller får.. men om du kan och du får så kör på :P

Ska vinka av en kompis också.. som flyttar till lund idag.. vink vink!
Handla lite presenter också till en viss moster och hennes man.. späännande :P sen blir det blodgivning som avslut på dagen. Med Caroline och Tim :) någon mer som ska med? :P


<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR