Kräftor

Det blev rätt mycket kräftor under fisket så vi är nöjda alla inblandade :P Vi fick upp 122st ;)
Det är alltid lika spännande att se om man har lyckats hitta ett bra ställe för sina tinor eller burar eller vad man säger :P Och det är alltid spännande när man precis drar upp sin bur för att se om den är tom eller full. Den här gången fick vi inte en enda tom bur så det var kul :)
Helgen har på det stora hela varit stressig, galen men riktigt rolig! Har hunnit träffa så många :) Sova kan man göra en annan gång ;) idag tex, min slödag! Ska bli skönt, får se vad man hittar på.. lite grace anotomy tror jag allt ;)
Här kommer lite kräftbilder iaf :)






<3

Becca

Det var ingen dålig fångst!

Cissi

Vad kul att ni fick så många :)

Hoppas dom smakar ;P

Camilla

Tack söt, jag gör mitt bästa här hemma. Kurera och vila. Börjar bli väldans rastlös också, inte bra då jag verkligen inte orkar göra något. Nu över till något betydligt trevligare och godare. KRÄFTOR. inget dåligt napp och hur gott är det inte?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR