Feeling gooood!

Hade en ledig dag igår, min enda den här veckan, och gy så bra dag det bidde :)
Hade en lugn morgon, tvättade lite och diskade undan i köket och slappade framför datorn och tv'n. Sen blev det varmt och långtråkigt så ringde på Mia. Vi tog en promenad in i centrum och jag lyckades inhandla lite kläder och nya skor då jag under promenaden märkte att mina hade hål rakt igenom :P
Sen blev det lite italiensk glass på det när vi promenerade hem.
Hann vara hemma en liten stund innan det var dags att ge sig iväg igen för att träffa Ninan :) Vi tog oss en sväng till kista och där handlades det lite mer. Skrattades och handlades tills fötterna dog och det bara var lite energi kvar i kroppen. Som det ska vara! :)
Så idag är jag mest bara glad och nöjd efter gårdagen. Ikväll blir det en sväng ut på ön för grillning med pojken, min bror och Mia. Känns som det kommer bli ännu en bra dag! :)



<3 

Eleonore

Japp den var riktigt god med :D Så ta en tur till Ikea en regnig dag vettja :P

Haha du kan ju göra polkaflurry hemma. Köp en mjukglass, välj med chokladsås och ta fram lite polkagrisar du köpt med dig från någon affär :P

kram på dig!

Eleonore

Haha bra där :D



Låter som du hade en toppen dag igår med shopping och italiensk glass!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR