Äntligen!

Äntligen! ÄÄntligen! hahaha! Just nu är jag väldigt nöjd, glad och trött :) Har lyckats ta mig ut på första löprundan efter förkylning och brist på motivation. Så skönt var det! :D Jag och pojkens kompis tog tag i oss själva och sprang ut på en runda, kul att vara två :) Det var jobbigt.. man tappar ju så jäkla fort...segt.. meen det ska nog gå fort att få tillbaka! :)
Nästa runda blir förhoppningsvis på torsdag :)
Nu ska hr kollas klart på the mentalist och ätas lite fruktsallad :)


<3

Camilla

Inte bara jag som gillar The Mentalist ser jag. Fruktsalladen lät lovande, själv ska jag ta mig en glass snarast :) Inte lika nyttig men ja ... skönt med en löprunda, på torsdag är det min tur. Ska dra ut sambon min.

Eleonore

Hehe gillar att spana på stan efter såna grejer, sen är ju internet toppen med :D



Ha en fortsatt fin kväll!

kram

Nathalie

åh vad duktig du är som kom ut på en runda!

tack så mycket!

Becca

sv: Det är att börja som är det jobbiga! Jag har bara varit på abcircle'n en gång denna veckan, orkar inte. Men ska försöka pallra mig til gymmet ikväll efter jag har kommit hem, annars kommer jag aldrig gå dit.



Abcircle'n blir jobbig efter ett tag om an gör rätt, då svettas man som fan kan jag säga!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR