Måndag

Så börjar en ny vecka. Är det bara jag som tycker att tiden går väldans fort! Veckorna galloperar på :P
Idag är det jobb som gäller (surprise?) sen bär det av ut till ön för att fira pojkens kusin som tar studenten idag! Hurra för henne! Minns min egen student, var så glad! Så hoppas att hon får en kalasdag nu och så blir det ännu mer kalas i eftermiddag! Då ska här hurras! :D

Idag kommer Ninisen hem från Kreta också! Tjihu! En hel vecka har damen varit borta! Inte ok! :P Avundsjuk har man ju varit men all semester är min tösabit värd så jag är mest glad ;D Hoppas på att höra av henne under dagen!

Annars håller jag fortfarande på att skapa en mer positiv jag. Det går ganska bra må jag säga! Bestämmer man sig för att ha en bra dag så går allt så mycket lättare! :)
Så positiva tankar here I come!



<3

Sara

tack så mkt! :)

ja det var verkligen en superhärlig dag! :)

sv; ååh tack :D



Ja till positiviteten :)

Sandra

tack, allt bra ?

Kram

Sandra

Det är toppenbra .. den kikar fram lite här med!

Vad händer en dag som denna ??

Kram

Helena

Mysig blogg du har med en massa recept och sånt :)

Nathalie

tack så mycket:D allt bra idag?

Sandra

Oki vad jobbar du med?

Kram

Jag

Hey, vad tycker du om Paul Haukkas klädstil - tror du att jag har tolkat den rätt?

Passar Andys ord in på hans och Edies stilar?

Borde Stockholm inspireras mer av London?



Kom in i min blogg http://snostilen.se och tyck till!

Sandra

Oki, är det skoj?

Kram

Camilla

Kan inget annat än instämma med positiva, kom igen nu. DU kan! I morgon är det min tur att börja jobba igen, har varit lite långledig nu över helgen, då jag annars brukar jobba tisdag till lördag, men nu ledig, fre, lör, söndag och måndag. SKÖNT! ... och till helgen vankas det en vecka semester med äventyr. 70 mil ner till skåne. Brom brom

Nathalie

härligt! jo det är bra:)Jag har frågestund på bloggen för första gången! Så fråga gärna något:)

sandra

Hehe oki

ha en underbar kväll!

Kram

Eleonore

Hehe ja de var rysigt goda, äntligen ett gott recept med polkachoklad :D

Becca

sv: Hmm min motivation har jag fått från en resa som jag och min sambo ska åka på i september. Har intalat mig själv att amerikanarna är väldigt ytliga och vill inte vara den som de viskar om haha. Annars kan man alltid googla en het person som man tittar på!

Eller sätta upp mål, och när man nått ett mål så får man en belöning :)

Annelie

Jag måste också jobba på att se saker från den positiva sidan.

Jag tror verkligen på det att allt går så mycket lättare då!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR