Fredagsmorgon

Jeses vad trött jag är i ögonen! Sitter och småkämpar för att inte helt falla ihop i en sömnhög här på jobbet.. skulle inte se så bra ut kanske... :P

Det var kanon att vara hemma på ekerö igår! Efter promenad, grace och prat så satt mammsen och jag och gick igenom alla tusentals bilder vi har på datorn. Vi har nu beställt runt 1000 bilder från fuji! Galet!
Nackdelen med digitalkameror håller kanske fler med om är att man inte tittar på bilderna lika ofta när dom ligger i datorn som när man har dom i handen.. gäller ju troligtvis inte alla men för mig är det så. Hur mysigt är det inte att en tråkig seg dag bara kunna sätta sig med ett fotoalbum i knät och bara kika på minnen :) Fick ett ryck förra sommaren och beställde bilder från varje äventyr jag gjorde den sommaren och våren och gjorde ungefär 5 album. Älskar verkligen dom! Jag har klippt klistrat och skrivit vilket gör att man kommer ihåg alla tokigheter som hände och vilka uttryck man hade och så. väldans kul! :)

Så nu väntar vi på ett jättepaket som borde komma på posten någongång i början på nästa vecka, wii! :D

Ska appropå bilder försöka lägga upp någon bild ikväll på mig och mamman från promenaden igår.. får se om jag lyckas ;)

Nu ska jag fortsätta att med våld hålla mina ögon öppna i några timmar till.. sen blir det lite träning på det.. medelpass eller gym.. det är dagens stora fråga.. får helt enkelt försöka gnugga liv i hjärncellerna och se om jag kan välja :p

<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR