kalas

Ikväll blir det fest på jobbet. Mycket spännande må jag säga :) Western-tema, alltås cowboy/indian är det som gäller :) Jag och två till har fixat indianklänningar från butrix så here we come! :P Det är halvtrist väder just nu må jag säga.. men festen börjar ju inte förns 17 så ska hålla tummarna för att det blir liite soligare och liite varmare till dess då festen är utomhus.. men annars får man väl dansa sig varm.. kanske en indian sol-dans :P haha! :)

Imorgon bär det av till Jonas lantställe efter jobbet. jobbar bara till 13 så hoppas vi kommer iväg ganska tidigt.. bara pojken får gå från skolan så ska det nog gå :) Lantstället ligger i skärgården på en jättemysig liten ö.. Så bila en-två timmar sen åker vi båt ut. Sen blir det till att vila mysa och ha det bra fram til söndag! :) Längtar!

Nä nu ser jag tamigtusan solen mot husväggen på huset mittemot! Jäklar i havet! Får fortsätta hålla tummarna så det håller sig! :P






<3

Godmorgon! Jag är så sjuuuukt trött!!

kul tema :)

Becca

Låter härlgit att åka iväg!

Ha det så kul på festen ikväll!

Eleonore

Va skoj med temafest på jobbet! Det borde ordnas fler fester på mitt jobb med :D



Det är riktigt kul att skumma mjölk till latte, lite klurigt är det ju allt :)



Hoppas du har en trevlig kväll!

Camilla

Låter som en riktigt lovande kväll, njut och ta in och framförallt vilken mysig helg. Jag har två arbetsdagar kvar sen ska cykeln tvättas av och få rastas ;) Allt tack vare dig och ditt tjatande, haha .. eller inte



Trevlig helg söt

tess

hihi, hopaps kalaset blir roligt =)

PAUSE

kul med lite fest

Eleonore

Haha ja men man lever ju bara en gång, Det gäller att ha kul så länge det varar. Jobbigt bara att gå upp så tidigt, fick du sova något? :)



Kul att du tyckte det verkar spännande :)



kram!

viki

Okej! :)

TACK!!

Vad hittar du på idag? :)

KRAM!!

Josefine

tackar ;D

Camilla

Hoppas vädret håll i sig och att festen blev lyckad, lät som ett trevligt och framförallt kul tema. Vi ska ha lite after work den 3:e, ser fram emot. MEN nu ska jag fokusera på att bli frisk. Jobbigt att vara krasslig, ger ju aldrig med sig. Dumma näsa och bihålor. & du? Cykeln är rastad, tog fram den i går efter jobbet för att pumpa och tvätta. Snart är den redo för lite äventyr.

tess

hade ni det bra på festen? :) skulle avr akul med lite bilder ;)

Cissi

Hoppas du har haft en trevlig helg :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR