Ledig dag

Sååå skönt! :D Blev en slapp morgon.. sov tills jag vaknade och inte kunde somna om, sen blev det frukost i någon timme :) Älskar frukost! :D
Sen kom Andrea över och fikade och pratade. Mycket mysigt :)
Har titta på några grace avsnitt också.. fick första säsongen av pojken förut så nu ska här plöjas, så bra serie! :)
Nu är jag precis hemkommen från en löprunda, så nu blir det dusch och sen lunch. Sen ska jag till Niiinisen :) Boka lite grejjor sen kör :) Det är tamigtusen en riktigt bra tisdag det här! :D
<3

Låter skönt med en bra tisdag :)

sandra

Härligt med ledig dag, jag har haft praktik och sen tränat, nu ska jag laga mat, det där med tortillabröd du tipsade om ;)



vad gör du?

kram

det var riktigt skönt :D

Puss

Liiv

Sv: Okej, det lät trevligt :) njae pojkvännen och en vän sitter och spelar tvspel sen blir det nog film :)

Eleonore

Ja bland glassarna finns det ju en massa goda nyheter :D



Härligt med en ledig dag!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR