Husdjur?

Har på senaste funderat på husdjur igen.. Har flera nätter i rad drömt om hundar, men vet att en hund är inget för mig just nu. Jag har inte riktigt tiden.. trist men så är det. Sen har jag tänkt på katt.. Men jag vet inte.. Hamster... Nja.. Massa underingar hit och dit. Sen igår fick jag en ny lite fluff jag är sugen på. På tips av Ninisen ;) Så det som är på tapeten nu är... bambadabambadaaaa: Råtta :)

Första tanken va: Men neeej! men sen ju mer vi pratade om det och ju mer jag har kikat så blir jag mer och mer sugen! :) Men måste läsa lite till känner jag.. Och övertala den där kära pojken jag bor med :p

Någon som vet något om att ha råttor? :)


<3

hm.. ja de är skadedjur, katter äter dem och... de har äcklig svans! Katt! Katt ska du ju ha!! ;)

Här hittar du mer om Råttor i olika format

http://rattor.ifokus.se/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR