Mer bilder på Andrean

Det var länge sen nu jag fotade Andrea hemma hos henne utanför hennes gamla lägenhet. Nu börjar vi så smått planera inför nästa fototillfälle.. Men till dess bjuder jag på tre bilder till från den soliga dagen i april tidigare i år :)



<3


Cornelia

J'tte mysig bloggg!



Välkommen in till min blogg och kika lite, jag har nyss laggt upp bilder från senaste plåtningen med Julia och mycket bröllops bilder!

Kram Cornelia!

Hej söto!

Tack för att du gör mig så fin! Jag LÄNGTAR till vår nya idé sätts i verket!! Måste bara färga håret först!!



Visst börjar vi få det rätt fint nu?! :)



Puss

sv, nej inte ge upp! Pepp pepp! haha :) Jag undrar hur många bilder jag tar innan det blir någon bra.. det är ju det som är kruxet med självporträtt... antingen står man fel, det blir suddigt, någonting fult kommer med i bilden eller så gör man helt enkelet bara en ful min... för man ser ju ingenting .. haha.. ;P

Cornelia

Sv: vad roligt! Det tror jag du fixar! :D

Hade tänkt mig någon mer Fashon fotografering. På en strand på västkusten eller på en brygga i en hamn me sommarkläder och långklänning m.m! Njuter ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR