Pepp!

Nu har jag verkligen blivit så extremt peppad vad gäller fotograferingen! Känner verkligen ett sug att hitta på roliga scener och fota och fixa och testa och öva.
Är också så grymt glad att jag anmälde mig och fick plats(!) på tjejdagen som kommer äga rum i stockholm den 28/8. Hittade tipset om den dagen hos nevnarien. En heldag med massa kurser (jag har anmält mig på tre) där man får tips och hjälp och man får testa och träffa andra inspirerade fotonissar! Ska bli grymt! Först tänkte jag: men inte ska väl jag... jag kan ju inte.. Meen varför gå på kurs om man kan!! Wii ska bli så kul! :)

Nämen så nu surrar det runt massa om foto och photoshop i min skalle.. Massa saker jag vill testa.. Vill börja använda kameran mer.. Fota allt möjligt. Öva öva öva! :)

Så pepp pepp på mig själv. Nu kör vi!!



<3

Heja heja!! Jag vill vara modell!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR