Nytt i helgen

Har haft en lång och skön helg. I fredags köpte vi en ny stor bur till rådisarna. Det har varit lite stökigt med vår introduktion av de små och de har varit mycket bråk och bök. Därför tyckte vi att en ny större bur med ny inredning kunde vara en lösning. En ny bur som inte är någons, inga revir eller favvo-ställen. Så fredagen bestod av inredning av bur och bad av råttor och sen en lång natt där en nervs jag satt och tittade så ingen blev allvarligt biten. Men det gick bra! Visst var det bråk men inget som man var tvungen att avbryta helt och sära på dem. Så jag är så nöjd. Nu sitter alla fyra bakom mig och putsar sig och knaprar på. :)



Lördagen spenderades även den med mycket övervak av rådisarna men sen mot eftermiddagen fick jag mig en härlig Nina-dos :) Shopping och sen hemagjord pizza och melodifestival. Och vad köpte jag!? Jösses det trodde jag inte att jag någonsin skulle äga.. Men ett bara skor, ett par skor som gör mig typ 10 cm längre!! :D Jag som är den som inte kan gå i klackar.. Men här ska övas! Och det är en rätt så väldigt hög platå så lutningen i sig för foten kanske inte är heltokig.. Men jag är så glad! Dom ska på nästa utgång! Såvida jag kan gå i dom då vill säga ;p



<3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR