hej igen!

Nu var det väl en vecka sen jag skrev här. Fy mig! men jag har ju en anledning :p
Snabbgenomgång:
Jag har firat påsken i sälen med jonas, andrea, erik och maria-majja :) Jag, Jonas och majjan satte oss i bilen förra onsdagen och påbörjade vår bilfärd uppåt :) Det tog väl mellan 6-7 timmar. timmar som vi fördrev med bil-lekar (vem tänker jag på, bla) maaaassa godis, musik och lite sömn (Majja :P).

Vi kom fram till Andreans stuga vid 20tiden och då stod sötingarna och lagade mat så vi behövde bara packa in oss sen fick vi maten serverad! :D mys! :)

På torsdagen blev det längskidåkning för mig och pojken, och dom andra åkte till backen och snowboardade sig :)
På kvällen blev det tacos och mys, igen! :D

Majjan skulle åka hem på fredagen så vi skjutsade henne till bussen på morgonen och efter lite bussjakt vinkade vi ajöss. Resten av dagen spenderades med en lååång frukost med pojkarna, sen åkte killarna och shoppade och andrea lärde mig åka bräda i bebisbacken :) bara två ordentliga vurpor. Det gick ganska bra iaf :) Men tycker ni inte att det var lite ombytta roller där? Killarna shoppar och tjejerna är i backen :P hihi :) Min pojke hittade sig ett nytt skidset med byxor och jacka :) hetingen! :p
På kvällen blev det middag ála andrea och erik, myyycket gott :) lite mexican train på det också sen var det god natt :)

Lördagen bjöd på ännu lite mer längskidåkning för mig och jonas. Så härligt! :) Skönt också när man får användning för de nya grejjorna man köper :P Annars  spenderade vi lördagen med bastu, mexican train, god mat och mys :)

Sen kom söndagen och det var dags för hemfärd. Det som var lite surt här var att vi under den tiden vi varit där haft mulet, snö, regn och en liiiten glimt av solen. Men på söndagen, då var det klarblå himmel och strååålande sol... dumma väder :P
Vi städade stugan sen tryckte vi i oss en pizza innan vi åkte hemåt, jag och jonas iaf :P Andrea och Erik hade 85mil framför sig till tärnaby.
Jag och jonas kom fram till våriga sthlm runt 20 på kvällen, konstigt att det inte var snö överallt :P
efter att ha packat upp lite lite så åkte vi hem till Jonas föräldrar. :)

Måndagen var vi då alltså hemma hos jonas förälrdrar och bara tog det lugnt och lekte med leo och firade jonas mamma :) sen blev det mumsig middag på kvällen innan vi åkte hem till lägenheten igen.

Där har vi en snabbgenonmgång på vad jag har haft för mig under veckan :P



<3 

Det är han verkligen :)

Allt bra?

Oki :) Hehe.

Med mig är det bara bra, trött bara.

Jaoo, vill ha ett par nya, men får se när det blir att köpa ett par :)

Eleonore

Visst var de härliga :D

Eleonore

Hehe eller hur :P



Vad hittar du på idag då?

Ja det tycker jag med :/ Aha ok, låter bra :)

Händer idag då?

Tone

Tack, jag gillar den jag med :D

Eleonore

Ok, mysigt med filmkväll efteråt :)

Jag ska mest jobba, sen blir det lugnt hemma :)

Oki :)

Jag ska också jobba, sen vet jag inte riktigt. Får se :)

sv: ja eller hur? rackarongen :D

Madde

ja gud jag vet hur det är, man hinner inte med detta skrivandet ibland. plus att man vill ju gärna ha något att skriva om oxå haha:D

Men men så är livet:D



Ja prova det, blir ju som en maräng klassrulltårta:D Toppa med lite bär lr choklad...mummmms!

Anonym

hej på dig! hur mår du`?

Eleonore

Hehe nä det är verkligen inte fel :)

Vad blir det för filmer?

Hejsan! Vad fin blogg du har :)

Kika gärna in på våran blogg!

http://towejonte.blogg.se



ha en bra kväll :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR