Helgen

 
 Äntligen har kameran fått komma ut och lufta sig! Det var länge sen jag tog med min raring på äventyr men den här helgen har den fått många härliga ögonblick att fånga. Fina Andrea har fått modella lite i tjusig hatt. Lilla Elsa har fyllt 1 så där kunde vi fånga några glada ögonblick när hon fick vara i centrum, äta tårta och öppna paket. Vi kom iväg en sväng till ön och smög på fåglarna när dom smaskade i sig fågelmat. Sen har vi även fått äran att träffa ännu ett litet tillskott i kompisskaran men dom bilderna går bara till föräldrarna för tillfället. Det känns så skönt att jag äntligen har fått ut min fina kamera och fått fota allt i min väg och sen kunnat sitta en sväng vid datorn och faktiskt titta igenom alla bilder istället för att låta dom vara kvar i kameran några månader.. Här kommer några ögonblick från min helg
 
 <3
 
 
 

Neha

Vilka fina bilder:D

Svar: Tack! :D
Katarina




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR