Måndag igen

Och så var det måndag... och såklart är det dimmigt, rått, kallt och bara måndagigt idag.. suck!
Meen har haft en riktigt bra helg så det kan jag nog leva på till nästa helg :P

Jag känner att jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen på helgen... börjar bli en trend att mina måndagsinlägg är summering av helgen rakt igenom :p

Men men, så får det väl bli idag ändå :)

I lördags firades Anjelica av mig och Nina. Vi började hemma hos Anjelica, poppa musik och fixa smink och bara vara med varandra, great! :) Länge sen vi var bara vi tre! :) Sen bjöd vi födelsedagsbarnet på middag på Helens krog vid Maria torget. Ett myycket bra ställe! Bra val Nina! ;D
Efter middag blev det hemmafest i skärholmen, helt galet långt var det att åka :P men med dessa flickor blir allt roligt så kul hade vi! :) Tack för kalaskväll sötungar!

Igår, söndag, åkte jag och jonas hem till mamma och pappa :) Solen sken och allt var bara jättemysigt! Vi bytte däck på min lilla bil och på mammas lilla bil :p Sen krattade vi och samlade löv på hög, en bra början på en majbrasa! :) Att avsluta dagen med att grilla var ju inte heller helt fel ;)

Den nya lilla kameran fick också följa med i helgen och vi håller på att lära känna varandra. Lite knagligt går det ibland men mest så går det toppen! :) Ska föra över lite bilder såfort jag hinner! :)

Har ni haft en bra helg?


<3

I'm back!!! :)

har du köpt kamera? vad blev det för ngt?? Ses snart?? ni har era skidor här ju... sammankoppla hämtning av skidor och lite mys hemma hos oss kanske? :) PUSS

Eleonore

Hehe det har du ju rätt i :D



Vad har du hittat på idag?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR