renskav och billig glass!

Igår var jag och pojken och storhandlade lite. När vi kom mot glassen så hittade vi ett galet trevligt erbjudande! Ben&Jerry's Wich för 5kr st!! Helt crazy! Jag har velat prova den ett tag så vi plockade på oss ett par och avslutade alltså shoppingen med ett leende! :D

När vi kom hem och hade packat upp lagade vi middag. Det blev en fantastiskt god middag! Renskav i pitabröd! Så lätt att göra och så jättegott! :P
Vi stekte lite champinjoner och lök och sen i med renskaven. Sen på med creme fraiche och lite svartvinbärs gelé. Färdigt! Vi åt gojset i pitabröd som vi rostat med massa sallad, gurka och tomat :) Rekomenderar starkt! :D

Sen efter att ha klagat över magont ett tag så kom vi på att vår kära lilla glass låg i frysen! Helt plötsligt hade vi inte ont i magen längre! Magiskt! ;P
Har hört att glassen är lite av en besvikelse och inte alls så god. Men jag håller inte med! Den var riktigt god! :D

"En rund sandwichglass med maffiga choklad-cookies och rikligt av chocolate chip-glass emellan." Som det står på GB´s hemsida :)

Sen att den kostar 5kr st på city gross i bromma är ju ett tips som jag gärna delar med mig av! ;)
Så har du vägarna förbi där så köp på dig ett lass! :) 




<3


MUMS! vad gott det lät, nu vet jag vad vi ska äta till kvällsmat! Borde ju funka som bakis käk åt min "stackars" älskling.. eller vad tror du? ;)

Hola! Sitter med mitt cv... om jag fortfarande läser en utbildning, visst kan jag skriva hur länge jag ska läsa den eller ska jag skriva framåt??

jag skickar mitt cv till dig på mailen.. det jag funderar på är om jag ska skriva att pga att jag pluggar nu så är jag ute efter sommarjobb och eventuellt extrajobb i höst.. vad tror du??

Eleonore

Haha då är vi två, är också så dålig på vägbeskrivningar! Tack för att du kollade upp gatan med :D



Gud vilket toppenpris, du köpte så du kunde fylla hela frysen va? :D

jag ÄLSKAR den där B&J glassen :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR