Sommar på G!

Skrev ju igår att det ska komma snö... men snömolnen verkar ju faktiskt ha glömt bort det som jag hoppades! Idag står det istället i tidningen att det ska regna. Aldrig har man väl varit gladare för regn? :P haha! :)

Något som jag verligen förknippar med att våren och sommaren är påväg är alla lukter som man börjar känna ute! :) Idag när jag gick till jobbet luktade det blöt asfalt vilket för mig är sommar :P haha! Låter ju kanske lite konstigt.. Men så är det för mig :P

Under vintern känner man ju nästan inga lukter utomhus för näsan är alldeles för upptagen med att inte frysa sönder av kyla. Men nu börjar man känna alla olika dofter igen. Så även om det är blöt asfalt det luktar så gör det mig glad, för jag känner att det luktar! :) Nu är det bara att vänta på syréndoft, klipptgräs-doft, gill-lukt, sjölukt, blomdoft och gödsel-stank! :D

Vilka dofter längtar du efter? :)


<3


Jag tycker också våt asfalt påminner om sommaren :) den lukt jag älskar på sommaren är violer och solbränd hy :) den sista kanske låter konstig... men jag är ju lite konstig :P

puss

Eleonore

Fridays kommer jag besöka massor i sommar om man får plats vill säga, brukar ju alltis va fullsatt :(



Vilka härliga sommardofter du beskrev i ditt inlägg!

Ska du hitta på i helgen då? :)

Jag har lagt till dig på bloglovin :)

Hej! Ja älskling kom hem ordentligt ;)

Han kom nog en timme efter att ni hade åkt ungefär.

Hoppas du mår bra idag baby!



Puss

Hur går det med html koder och allt?

puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR