dripp dropp

Idag regnar det.. men är rätt mysigt det me.. Ska se om vi ska ut och fiska ändå. Vi var ute igår och vem fick största abborren?? ;) en riktig bjässe må jag säga, kanske sisådär fem meter mellan öögonen!.... eller inte riktigt kanske :P Nämen den vägde nog runt 1kilo iaf så jag är nöjd, det är ju ganska tungt för att ha tagit han me metspö :P och i munnen på han så satt en liten mört, så jag fick som två i en, som ett enda litet rea erbjudande :P
nu ska vi gå och se om det blir en tur idag :)



<3

Gud va härligt att fiska :)

SV: aa men precis, får allt göra de!

Eleonore

Hej snygging, hur har du det i värmen?

Härligt med en jättefisk :D

kram på dig!

Eleonore

Hej! Va kul att ni haft det så mysigt :D Har ni sommarstuga eller så i Jämtland?

Ja läs om allt skoj vi gjort på resan, men jag fortsätter blogga från dalarna med där det väntar några roliga händelser till :D

visst är hotellfrukost det västa som finns!

kram på dig




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR